A kosarad még üres

Nincsenek összehasonlítható termékeid.

Keresés

VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

A kényelmes böngészésen és az on-line vásárláson túl, igyekszünk megadni a választási lehetőséget az Ön számára:

  • • Azért hogy vásároljon, regisztrálnia sem kell, ugyanakkor megvan a lehetősége, hogy a rendelés leadásakor egy kattintással és egy jelszóval létrehozza profilját, így a későbbiekben nem kell újra kitöltenie az adatait.
  • • Választhat készpénzes, utalásos és bankkártyás fizetési módok közül attól függően melyik kényelmes. Mi nem számítunk fel külön díjat bármelyiket is választja.
  • • Ha akarja házhoz megy a csomag. Csomagküldő partnerünk révén otthon is átveheti rendelését és készpénzzel is kiegyenlítheti ellenértékét.
  • • Ha úgy az egyszerűbb, vagy rendelése kisebb összegű, átveheti személyesen is Budapest belvárosában, a Nyugati pályaudvartól nem messze, munkaidőben. Itt készpénzzel fizethet.
  • • Ne feledje 30000,-Ft rendelés felett Magyarországon átvállaljuk a szállítási díjat, mely egységesen 2490,- Forint.
  • Áruházunkban minimálisan bruttó 2500 Ft + kiszállítási költség felett rendelhet!




SZEMÉLYES ÁTVÉTELI LEHETŐSÉG


Elogisztika - Actris Kft.
1067 Budapest, Podmaniczky u. 43.
Hétköznap: 10.00-18.00 között
+36-1-704-28-48

ELÉRHETŐSÉGEINK


+36-70-534-08-47
info@moose.hu

KÖZÖSSÉG


Facebook | Twitter



Folyamatosan fejlesztjük és optimalizáljuk áruházunkat, és a véleménye is fontos számunkra.
Ha az oldalon valamit kényelmetlennek érez, hiányzik valamilyen funkció, vagy másként kellene működjön vagy bármi hibát talál az oldalon, vagy csak javaslata van keressen minket!



 

Rendelési információk


A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Bízunk benne, hogy rendszeres vásárlónk lesz, ezért kényelme érdekében javasoljuk a regisztrációt.

Az oldal használatával létrejött szerződéses jogviszony mellett a webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és az eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók.

Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés akkor jön létre, amikor az eladó a vásárlást e-mailben visszaigazolja. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni. A megrendeléseket a webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. Felek elfogadják, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra a Magyar Köztársaság joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései.

Áruházunkban minimálisan bruttó 2500 Ft + kiszállítási költség felett rendelhet!

Webáruházunk kínálata elsősorban elektronikus (online) úton rendelhető meg interneten keresztül a www.moose.hu webcímen, házhoz szállítással vagy személyesen átvételi pontunkon vehetőek át. Lehetőség van telefonon, e-mailen vagy akár chat-en is rendelni, de a feldolgozás és a teljesítéshez kapcsolódó eljárás az online rendelés folyamatával egyezik meg. A megrendelést a webáruház csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a vásárlási oldalon (vagy korábbi regisztrációja alkalmával a regisztrációs űrlapon) található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért felelősséget nem vállalunk. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli, ezért kérjük fokozottan ügyeljen az adatok helyes megadására! Különösen fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a kiszállítást megelőzően a futár telefonos egyeztetést kezdeményezhet, amely meghiúsulása esetén mentesül a szerződés teljesítésének kötelezettsége alól. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén megrendelést nem tudunk teljesíteni.

 

A megrendelések feldolgozása


A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailban visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelésedet. Becsült általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül (Pontos időpontot a visszaigazoláskor egyeztetünk).
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a megfelelő részösszeg visszautalásra kerül az összeg küldőjének.

 

Rendelés menete

Az itt leírt általános folyamat asztali számítógépek esetére (PC) vonatkoznak. Tableten, okos telefonon vagy más eszközön eltérhet az oldal megjelenése és/vagy egyes funkciók másként működnek vagy nem érhetőek el. Ha problémája van az oldal használatával az ügyfélszolgálatunk segítséget tud nyújtani.

 

1.

  Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, állítsa be a mennyiségét (alapértelmezetten: 1 db) majd kattintson a "Kosárba" gombra. Ezt minden egyes megvásárolni kívánt termékkel ismételje meg!
A kosárban lévő termékek darabszámát a fejlécben, kosár ikon mellett zárójelben láthatja. A kosár tartalmát áttekintheti, ha a kurzort a kosár ikon fölé viszi. A kosara tartalmát fizetés előtt bármikor módosíthatja, ha valamit elfelejtett a vásárláshoz is visszatérhet, a tartalom nem veszik el egész addig míg el nem navigál webáruházunkból. Ha regisztrált és be van jelentkezve, akkor a rendszer megjegyzi a kosár tartalmát, így minden egyes bejelentkezésekor onnan folytathatja a vásárlást, ahol korábban félbe hagyta.
2.   Ha úgy gondolja, hogy további terméket már nem szeretne a kosárba rakni, kattintson az oldal fejlécében látható kosár ikonra. Ekkor a "Bevásárlókosár" oldalra jut. Ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámát. Ha egy termékből többet vagy kevesebbet szeretne, a darabszámot átírva, majd a "Bevásárlókosár frissítése" gomb megnyomásával változtathat a kívánt mennyiségen. A termék jobb oldalán található "Kuka" ikonnal eltávolíthatja az adott terméket a listáról. A kosár teljes tartalmát a "Bevásárlókosár kiürítése" gombbal tudja végrehajtani.
3.   "Szállítási díj becslése" ablakban adja meg irányítószámát, majd a "Számolás" gombra kattintva válassza ki, milyen módon juttassuk el Önhöz rendelését. A végösszeg frissítése gomb megnyomásával a szállítási díj hozzáadódik a végösszeghez. Jelenleg csak Magyarországi címre szállítunk. A szállítás külföldi címre is megoldható, ez esetben lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal!
4.   Ha rendelkezik külön kedvezményre jogosító kóddal, akkor azt az "Akciós kódok" ablakban adja meg és érvényesítse a gomb megnyomásával. (A kuponkód érvényesítése gomb megnyomásával az engedmény a végösszegben jóváíródik). Felhívjuk figyelmét, hogy egy vásárlás alkalmával, csak egy kód érvényesíthető!
5.   A "Fizetés" gomb megnyomása után választhat, hogy vendégként vásárol vagy bejelentkezik meglévő fiókjával a lap bal felső részén a "Belépés " gombbal, mely esetben korábban megadott adatai alapján a rendszer automatikusan kitölti a megfelelő mezőket.
6.   Vendégként add meg adatait (a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező). Ha a számlázási és a szállítási cím eltér, akkor vegye ki a pipát a "Kiszállítás erre a címre" felirat elől és adja meg a kért kiszállítási címet. A "Regisztrálás a fenti adatokkal" bejelölésével létrehozhatja saját fiókját a moose.hu webáruházban, így a későbbiekben már elég csak bejelentkeznie az itt megadott e-mail cím/jelszó párossal. Fontos, hogy pontos adatokat adjon meg, mert munkatársaink csak így tudják felvenni Önnel a kapcsolatot.
7.   Válassza ki a kiszállítás módját, ha nem tette volna még meg. Ha bruttó 30.000,-Ft felett vásárol a futár díját átvállaljuk Öntől, ezt a rendszer automatikusan kijelöli Önnek vagy vagy válassza az ingyenesen átvételt.
8.   Válassa ki hogyan szeretne fizetni. Bankkártyás fizetéskor, sikeres tranzakció után, utánvét vagy személyes átvétel választása esetén, ha az összes termék raktáron van, akár pár órán belül, előre utalás esetén az összeg számlánkra érkezése után, útnak indulhat csomagja. Ez a termék(ek)en kívül tartalmazza a számlát az útmutató(ka)t és az esetleges garancialevele(ke)t is. Bankártyás fizetéskor visszaigazoló e-mailt kap a tranzakcióról, egyéb esetben az általunk küldött visszaigazoló e-mailban megadjuk a bankszámlaszámot és a további információkat hogyan utalja el az összeget nekünk, utánvét esetén, átvételkor a futárnak, személyes átvételkor ott helyben kell a rendelése ellenértékét átadni (készpénzban). A bankkártyás fizetési tranzakció végrehajtását a kártyás fizetést szolgáltató partnerünk oldalán tudja végrehajtani, ahova a rendszer automatikusan átirányítja, majd sikeres tranzakció esetén visszairányítja webáruházunkba.
9.    Ha rendelkezik külön kedvezményre jogosító kóddal, és még nem adta meg, akkor azt az "Akciós Kódok" mezőben itt is megadhatja. (A kuponkód érvényesítése gomb megnyomásával az engedmény a végösszegben jóváíródik). Felhívjuk figyelmét, hogy egy vásárlás alkalmával, csak egy kód érvényesíthető!
10.   Az esetleges megjegyzéseit (pl.: kaputelefon száma) megadása után, tekintse át a rendelését. Pipálja ki, ha egyetért Adatvédelmi politikánkkal és tudomásul veszi, hogy rendelése ezen Általános Szerződési feltételeknek megfelelően, fizetési kötelezettséggel jár.
Feliratkozhat hírlevelünkre is, így első kézből értesülhet új termékeinkről és akcióinkról.
Ha mindent rendben talál kattintson a "Rendelés feladása" gombra.
11.   A beérkezett megrendelését minden esetben e-mailben visszaigazoljuk. Telefonon csak kérdés vagy probléma esetén keressük. Ha nem kapja meg a rendelésedről a visszaigazoló e-mailt, kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg adatait, esetleg nem telt-e meg a postafiókja. Előfordulhat, hogy levelünk a levélszemét mappába kerül. Probléma esetén lépjen kapcsolatba velünk!
12.  

Ha a házhoz szállítást választotta, akkor a rendelése útnak indulásáról küldött e-mailunkban található kóddal (és linkan) követheti nyomon csomagját.
Ha bruttó 30.000,-Ft felett vásárol, átvállaljuk a kiszállítás díját. (Az összeg a fizetendő összeg, az esetleges akciós kód felhasználásával együtt). Webáruházunk megrendeléseit szerződött futárszolgálatunk teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nincs otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb még egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A kiszállítás ideje a rendelés beérkezésétől (utalás esetén annak kiegyenlítésétől) számított max. kb. 3 munkanap.

Személyesen partnerünk, az Actris Kft. telephelyén, a 1067 Budapest, Podmaniczky u. 43. szám utcára nyíló üzlethelyiségében veheti át rendelésedét nyitvatartási időben: H: 12-18, K-P: 10-18 óráig.
A személyes átvételkor nem kell számolnia szállítási díjjal, azonban kérjük várja meg értesítésünket, hogy a rendelt terméket átveheti. Kérjük átvevő pontunkon is győződjön meg a csomag sértetlenségéről. Ha problémát tapasztal jelezze! Átvételi pontunkon és a futárnál nincs lehetőség a bankkártyás fizetésre.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan!

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben ki tudja fizetni annak díját a futárnak vagy a személyes átvételi ponton! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag és a termék sértetlenségét, darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Mennyiségi hiány vagy sérült csomagolás, termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hiányt vagy hibákat. Az esetlegesen nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában a webáruházunk semmilyen mennyiségi reklamációt nem fogad el, ez alól kivétel ha a csomag felbontásáról videófelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.