Általános Szerződési Feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója szeretne lenni a moose.hu webáruházunknak, figyelmesen olvassa el ezen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Webáruházunk megtekintésével, regisztrációval illetve vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre az üzemeltetőnk (Stemma Design Kft.) és Ön között, mint a webáruházunk felhasználója között. Mint felhasználónk köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételeket. Amennyiben bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt ne használja, a webáruházban vásárlást ne eszközöljön!
Üzemeltetőnk a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. A változás a moose.hu webáruházban történt megjelentetés időpontjától hatályos. Bármely felhasználó, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza.
Ha kérdése van a webáruház működésével megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan, a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Üzemeltetői adatok
Webáruház elérhetősége: | www.moose.hu |
Cégnév: | Stemma Design Kft. |
Székhely: | 1126 Budapest, Kiss János altábornagy u. 34., Magyarország |
Bankszámla szám: | OTP 11705998-21266748-00000000 |
Adószám: | 13200657-2-43 |
Cégjegyzék szám: | 01-09-723395 |
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: | Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság |
Kamarai tagság: | Cégünk a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara tagja |
Területileg illetékes békéltető testület: | Budapesti Békéltető Testület 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. |
Szerződés nyelve: | magyar |
Adatkezelő nyilvántartási azonosítószáma: | NAIH-68564/2013 |
Tárhely szolgáltató: | Contabo GmbH Aschauer Straße 32a. 81549 Munich, Németország Telefon: +49 89 356 4717 70, E-mail: info@contabo.com |
Ügyfélszolgálat: |
Munkanapokon 10-16 óra között |
Telefonos elérhetőség: | +36-70-534-08-47 |
Elektronikus elérhetőség: | info@moose.hu |
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
- • Tartós élelmiszerek
- • Vészhelyzeti csomagok és kiegészítőik
- • Túlélőkészletek és kiegészítőik
- • Vészhelyzeti és túlélő eszközök
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget az esetleges tanúsítványok, ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Termékeink nem hozzáértő kezekben balesetet, sérülést vagy akár mérgezést is okozhatnak, ezért a termék(ek)hez mellékelt leírások biztonsági figyelmeztetéseinek betartásán felül, felelősséggel és a "józan ész" határain belül használd!
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%,18%, 5% vagy 0%), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra (az esetleges szállítási díjba van beépítve)!
Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Bízunk benne, hogy rendszeres vásárlónk lesz, ezért kényelme érdekében javasoljuk a regisztrációt.
Az oldal használatával létrejött szerződéses jogviszony mellett a webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és az eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók.
Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés akkor jön létre, amikor az eladó a vásárlást e-mailben visszaigazolja. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni. A megrendeléseket a webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. Felek elfogadják, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra a Magyar Köztársaság joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései.
Áruházunkban minimálisan bruttó 2500 Ft + kiszállítási költség felett rendelhet!
Webáruházunk kínálata elsősorban elektronikus (online) úton rendelhető meg interneten keresztül a www.moose.hu webcímen, házhoz szállítással vagy személyesen átvételi pontunkon vehetőek át. Lehetőség van telefonon, e-mailen vagy akár chat-en is rendelni, de a feldolgozás és a teljesítéshez kapcsolódó eljárás az online rendelés folyamatával egyezik meg. A megrendelést a webáruház csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a vásárlási oldalon (vagy korábbi regisztrációja alkalmával a regisztrációs űrlapon) található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért felelősséget nem vállalunk. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli, ezért kérjük fokozottan ügyeljen az adatok helyes megadására! Különösen fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a kiszállítást megelőzően a futár telefonos egyeztetést kezdeményezhet, amely meghiúsulása esetén mentesül a szerződés teljesítésének kötelezettsége alól. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén megrendelést nem tudunk teljesíteni.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailban visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelésedet. Becsült általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül (Pontos időpontot a visszaigazoláskor egyeztetünk).
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a megfelelő részösszeg visszautalásra kerül az összeg küldőjének.
Rendelés menete
Az itt leírt általános folyamat asztali számítógépek esetére (PC) vonatkoznak. Tableten, okos telefonon vagy más eszközön eltérhet az oldal megjelenése és/vagy egyes funkciók másként működnek vagy nem érhetőek el. Ha problémája van az oldal használatával az ügyfélszolgálatunk segítséget tud nyújtani.
1. |
Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, állítsa be a mennyiségét (alapértelmezetten: 1 db) majd kattintson a "Kosárba" gombra. Ezt minden egyes megvásárolni kívánt termékkel ismételje meg! A kosárban lévő termékek darabszámát a fejlécben, kosár ikon mellett zárójelben láthatja. A kosár tartalmát áttekintheti, ha a kurzort a kosár ikon fölé viszi. A kosara tartalmát fizetés előtt bármikor módosíthatja, ha valamit elfelejtett a vásárláshoz is visszatérhet, a tartalom nem veszik el egész addig míg el nem navigál webáruházunkból. Ha regisztrált és be van jelentkezve, akkor a rendszer megjegyzi a kosár tartalmát, így minden egyes bejelentkezésekor onnan folytathatja a vásárlást, ahol korábban félbe hagyta. |
|
2. | Ha úgy gondolja, hogy további terméket már nem szeretne a kosárba rakni, kattintson az oldal fejlécében látható kosár ikonra. Ekkor a "Bevásárlókosár" oldalra jut. Ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámát. Ha egy termékből többet vagy kevesebbet szeretne, a darabszámot átírva, majd a "Bevásárlókosár frissítése" gomb megnyomásával változtathat a kívánt mennyiségen. A termék jobb oldalán található "Kuka" ikonnal eltávolíthatja az adott terméket a listáról. A kosár teljes tartalmát a "Bevásárlókosár kiürítése" gombbal tudja végrehajtani. | |
3. | "Szállítási díj becslése" ablakban adja meg irányítószámát, majd a "Számolás" gombra kattintva válassza ki, milyen módon juttassuk el Önhöz rendelését. A végösszeg frissítése gomb megnyomásával a szállítási díj hozzáadódik a végösszeghez. Jelenleg csak Magyarországi címre szállítunk. A szállítás külföldi címre is megoldható, ez esetben lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal! | |
4. | Ha rendelkezik külön kedvezményre jogosító kóddal, akkor azt az "Akciós kódok" ablakban adja meg és érvényesítse a gomb megnyomásával. (A kuponkód érvényesítése gomb megnyomásával az engedmény a végösszegben jóváíródik). Felhívjuk figyelmét, hogy egy vásárlás alkalmával, csak egy kód érvényesíthető! | |
5. | A "Fizetés" gomb megnyomása után választhat, hogy vendégként vásárol vagy bejelentkezik meglévő fiókjával a lap bal felső részén a "Belépés " gombbal, mely esetben korábban megadott adatai alapján a rendszer automatikusan kitölti a megfelelő mezőket. | |
6. | Vendégként add meg adatait (a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező). Ha a számlázási és a szállítási cím eltér, akkor vegye ki a pipát a "Kiszállítás erre a címre" felirat elől és adja meg a kért kiszállítási címet. A "Regisztrálás a fenti adatokkal" bejelölésével létrehozhatja saját fiókját a moose.hu webáruházban, így a későbbiekben már elég csak bejelentkeznie az itt megadott e-mail cím/jelszó párossal. Fontos, hogy pontos adatokat adjon meg, mert munkatársaink csak így tudják felvenni Önnel a kapcsolatot. | |
7. | Válassza ki a kiszállítás módját, ha nem tette volna még meg. Ha bruttó 35.000,-Ft felett vásárol a futár díját átvállaljuk Öntől, ezt a rendszer automatikusan kijelöli Önnek vagy vagy válassza az ingyenesen átvételt. | |
8. | Válassa ki hogyan szeretne fizetni. Bankkártyás fizetéskor, sikeres tranzakció után, utánvét vagy személyes átvétel választása esetén, ha az összes termék raktáron van, akár pár órán belül, előre utalás esetén az összeg számlánkra érkezése után, útnak indulhat csomagja. Ez a termék(ek)en kívül tartalmazza a számlát az útmutató(ka)t és az esetleges garancialevele(ke)t is. Bankártyás fizetéskor visszaigazoló e-mailt kap a tranzakcióról, egyéb esetben az általunk küldött visszaigazoló e-mailban megadjuk a bankszámlaszámot és a további információkat hogyan utalja el az összeget nekünk, utánvét esetén, átvételkor a futárnak, személyes átvételkor ott helyben kell a rendelése ellenértékét átadni (készpénzben). A bankkártyás fizetési tranzakció végrehajtását a kártyás fizetést szolgáltató partnerünk oldalán tudja végrehajtani, ahova a rendszer automatikusan átirányítja, majd sikeres tranzakció esetén visszairányítja webáruházunkba. | |
9. | Ha rendelkezik külön kedvezményre jogosító kóddal, és még nem adta meg, akkor azt az "Akciós Kódok" mezőben itt is megadhatja. (A kuponkód érvényesítése gomb megnyomásával az engedmény a végösszegben jóváíródik). Felhívjuk figyelmét, hogy egy vásárlás alkalmával, csak egy kód érvényesíthető! | |
10. | Az esetleges megjegyzéseit (pl.: kaputelefon száma) megadása után, tekintse át a rendelését. Pipálja ki, ha egyetért Adatvédelmi politikánkkal és tudomásul veszi, hogy rendelése ezen Általános Szerződési feltételeknek megfelelően, fizetési kötelezettséggel jár. Feliratkozhat hírlevelünkre is, így első kézből értesülhet új termékeinkről és akcióinkról. Ha mindent rendben talál kattintson a "Rendelés feladása" gombra. |
|
11. | A beérkezett megrendelését minden esetben e-mailben visszaigazoljuk. Telefonon csak kérdés vagy probléma esetén keressük. Ha nem kapja meg a rendelésedről a visszaigazoló e-mailt, kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg adatait, esetleg nem telt-e meg a postafiókja. Előfordulhat, hogy levelünk a levélszemét mappába kerül. Probléma esetén lépjen kapcsolatba velünk! | |
12. |
Ha a házhoz szállítást választotta, akkor a rendelése útnak indulásáról küldött e-mailunkban található kóddal (és linken) követheti nyomon csomagját. Személyesen partnerünk, az Actris Kft. telephelyén, eLogisztika - UPS - 1066 Budapest, 1066 Budapest, Teréz krt. 32. Passzázs üzlethelyiségében veheti át rendelésedét nyitvatartási időben: H: 11-18, K,SZ: 10-18, CS: 10-19, P: 10-18 óráig, SZo-V: zárva. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan! Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben ki tudja fizetni annak díját a futárnak vagy a személyes átvételi ponton! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! |
Mint korábban írtuk, a megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges, de rendelés nélkül is regisztrálhatja magát oldalunkon. Regisztrálnia csak egyszer kell, később adatait megváltoztathatja a "Fiókom" menüben az oldal tetején a belépés után. Lehetőleg biztonságos jelszót adjon meg, nehogy illetéktelenek visszaéljenek fiókjával/adataival.
Jótállás
Az eladott termékeinkre általánosan 12 hónap garanciát, terméktípusoktól függően ettől eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalunk. Ettől eltérő időszakot az adott terméken jelezzük (például a tartós élelmiszer esetén a lejárati dátum). A szavatossági idő a termék csomagolásán található. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben (a továbbiakban: Ptk.) és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadóak, feltéve, hogy a forgalmazott termék kötelező jótállás körébe tartozik. A jótállás nem érinti a fogyasztó törvényből fakadó jogait.
Áruházunkban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A termékek használata előtt javasolt ellenőrizni a termék kifogásolhatatlan állapotát.
A rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba vagy sérülés miatt visszaküldött termék esetén, amennyiben kiderül, hogy a termék valóban hibás volt, és a hibát nem a termék nem rendeltetésszerű használata okozta, úgy a terméket azonos vagy - amennyiben az adott termék már nem forgalmazott - azonos tulajdonságokkal bíró termékre cseréljük a vásárlóval történt egyeztetést követően és visszajuttatjuk részére. Ha a termék sérülten vagy nyilvánvalóan nem rendeltetésszerű használatból származó nyomokkal kerül visszaküldésre, úgy nem terhel minket szavatossági kötelezettség.
Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy szavatossági kötelezettség nem terheli áruházunkat, a terméket nem cseréljük és a vételárát nem térítjük vissza. Ilyen esetben kérheti a termék saját költségén történő újbóli kiszállítását.
A termék meghibásodása esetén a mellékelt számlán vagy a külön garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink bármelyikén.
Az elállás joga és gyakorlásának menete
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a fogyasztót (megrendelőt) elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.
A távollévők között kötött szerződés esetén (azaz a jelen szerződés hatálya alatti megrendelés esetén) a fogyasztót (megrendelőt) indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállhatsz e szerződéstől.
Az elállási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Átvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
Egyes termékeket higiéniai okokból külön szabályok vonatkoznak. Az ebbe a kategóriába eső termékek leírásánál külön felhívjuk erre figyelmét.
Amennyiben élni kíván elállási jogával, kérjük, jelezze a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy telefonon az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal.
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha nyilatkozatát a jelen általános szerződési feltételekben, illetve a termék leírásában külön jelzett meghatározott határidő lejárta előtt elküldi. Ennek igazolása Önt terheli.
Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés napját. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a nyilatkozatot, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
Eljárásunk megrendelői elállás esetén:
• Tizennégy napon belül visszatérítjük az Ön által megfizetett teljes összeget az általad igényelt módon (pl.: átutalás), ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is, mint pl.: a futár költsége, ha házhoz szállítással kérte a terméket.
• Mindaddig visszatartjuk az itt meghatározott összeget - tekintettel arra, hogy termék adásvételére irányuló szerződés kerül megkötésre a felek között -, amíg a terméket vissza nem juttattad címünkre: Stemma Design Kft., Moose.hu webáruház - 1105 Budapest, Mongol u. 9. 4/10.., vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
• Fenntartjuk a jogot, a
Kötelezettségeid, költségeid és felelősséged elállás esetén:
Elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
Kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költsége terheli.
Felhívjuk figyelmét arra, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült költségek elállás esetén tehát Önt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékodról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetnie.
Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a megrendelőt terheli! A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Bizonyos esetekben azonban nem illet meg az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
· Olyan termék esetén, melynek ára általunk nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
· Kifejezetten a kérésére, az Ön által szabott igények alapján egyedileg került előállításra esetén. (pl.: egyedileg összeállított csomagok, logózott termékek)
· Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontottad.
· Élelmiszer vagy olyan termékek esetén, melyekre különleges higiéniai szabályok vonatkoznak (termékek leírásában jelezzük) .
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videokamerával rögzítésre kerül küldeménye kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges, későbbiekben felmerülő jogvita elkerülése érdekében kerül sor.
Az esetlegesen felmerülő fogyasztói jogvita esetén a moose.hu weháruház üzemeltetője a Stemma Design Kft., az egyeztetés sikertelensége esetén, a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást a területileg illetékes: Budapesti Békéltető Testületnél (1016 Budapest, Krisztina krt. 99., bekelteto.testulet@bkik.hu).
A szolgáltatás igénybevétele
A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat elektronikus úton küldjük el a vásárlóink részére. A megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
Mindent elkövetünk annak érdekében, hogy a megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül megkapja. Mindazonáltal azon - elsődlegesen egyedi - megrendelt termékek esetében, amelyeket külső partnertől szerezünk be, előfordulhat, hogy a megrendelt terméket partnerünknél nem elérhető. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, tájékoztatjuk és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautaljuk az Ön részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.
Igyekszünk mindent megtenni azért, hogy az oldalainkon megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a felelősségünkre a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések az irányadóak.
Egyéb rendelkezések
Rendszerünk a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
Küldhetünk Önnek hírlevelet vagy egyéb reklám levelet, amennyiben a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. Nem vagyunk kötelesek ellenőrizni, hogy a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
Ha feliratkozik a moose.hu hírlevelére, a feliratkozással elfogadja Adatvédelmi politikánkban leírtakat.
Hozzájárulását bármikor jogosult vagy visszavonni. Ebben az esetben a visszavonást követően az Ön részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küldünk, továbbá töröljük adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért nem vállalunk felelősséget. Fenntartjuk a jogot a közízlést, üzleti érdekeinket vagy törvényt sértő vélemények törlésére.
Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik, az info@moose.hu címen, valamint a +36-70-534-08-47-es telefonszámon.
Jelen Szabályzat aktuális verziója 2024. március 25. napján hatályba lépett.